Tuesday, August 26, 2008

Миний найз залуу

Tuesday, August 26, 2008
Манай найз (хүсвэл 88113184 утасруу залгаж тамхины тухай лекц сонсож болно гэсэн шүү хэ хэ хэ) дөнгөж сая манай найз залууг надад дүрсэллээ. "Чиний найз залуу чинь аймар туранхай, жижигхэн, бас царай муутай. Чамайг дандаа санхүүгийн алдагдалд оруулдаг, өвчин тусгадаг, өвчтэй үед чинь хаяж явхаар, өөр хүүхнүүдтэй, бүр эрчүүдтэй хүртэл нас харгалзахгүй ил явалддаг юм байна лээ."

Би ийм л найз залуутай хэрнээ түүндээ үнэхээр үнэнчээр 6-7 жил хамт байсан, тэр ч надаас нүүр буруулсангүй байсаар л, хань болсоор л... Энэ миний найз залуу, миний татдаг тамхи байлаа гэж... хэ хэ хэ

1 санал:

mongolgal said...

termuu ch ih zevuun zaluu shuu te gehde bas goe...

 
◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger TemplatesGorgeous Beaches of Goa;