Tuesday, June 8, 2010

Сэтгэлийн дуудлага

Tuesday, June 8, 2010
Зиак, удаан блогоо шинэчлээгүйдээ хүлцэл өчье. Надаар ойрдоо сонин сайхан юу байна вэ? Хоёр сарын өмнө ажлаа сольсон. Энэ үйлдэл миний хувьд маш том алхам болсон. Хэдий олон хүн маш эрсдэлтэй алхам хийж байгааг минь гайхаж байсан ч гэлээ, ёстой л нөгөө сэтгэлийн дуудлагаар гэдэг шиг нэг л өдөр цалин өндөр, сайхан ажлаасаа гарчихсан даа хэ хэ хэ.
Хүний компанид ажиллах нэг хэрэг, харин өөрийн бизнесийг босгож өөрийн гэсэн юмтай болох нь өөр юм. Миний энэ мөрөөдөлдөө хүрэх эхний алхам ийнхүү эхэлсэн юм даа. Маш ихийг мөрөөдөж, том ч сэтгэх санаатайдаа л энэ. Мэдээж хүний мөрөөдөл, хүсэл, шунал хязгааргүй гэдэг. Гэхдээ хүнд боловсорч гүйцэх хүртэл мөрөөдлөө биелүүлэхээ хүлээнэ гэвэл цаг хугацаа дэндүү давчуу санагддаг юм. Би хэзээ "за би бэлэн боллоо, одоо л сурч дууслаа даа" гэх цаг ирэх бол гэж хүлээснээс, нас залуу цус шингэн байгаа дээрээ сууриа тавьж эхлэх хэрэгтэй юм болов уу гэж бодсон.
За ингээд эргэж харалгүй урагшаа хараад алхаад байдаг хэрэг дээ. Мэдээж энэ болгонд маань гэрийнхэн, ойр дотнынхон, найз нөхдийн маань сэтгэлийн дэм маш чухал. Тэд нар маань намайг болно бүтнэ, урагшаа гэж хөглөж, урам хайрлаж байгаад нь баярлаж явдгаа энэ далимд нэг хэлье.
Миний мөрөөдөл хэдий бусадтай харьцуулахад агуу том биш ч гэлээ миний сонирхол, сэтгэлд нийцсэн өөрийн гэсэн бизнесийг босгох явдал. Үүнд хүрэхэд тийм амаргүй гэдгийг ойлгож байгаа ч, надад хөдөлмөрлөх залуу нас, эрч хүч, тусалж дэмжих хүмүүс, зорилго, мөрөөдөл байгаа болохоор тун удахгүй энэ мөрөөдлөө биелүүлнэ гэдэгтээ итгэлтэй байна. Харин тэр хүртэл УРАГШАА!

0 санал:

 
◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger TemplatesGorgeous Beaches of Goa;