Monday, November 16, 2009

Дэлхий хүртэл дагуултай

Monday, November 16, 2009
"Дэлхий хүртэл дагуултай байхад би л байдаггүй" гэж нэг кинон дээр гардаг санах юм. Тэрэн шиг би л байдаггүй. Гутлаа чирсэнийг нь мэдээж би голно. Гунхаж ганхсан нь намайг нэг нүдээрээ ч харахгүй. Ёстой гоё юм аа. Шалгуур өндөрдөөд таарсан бүгд нь бүдэрч унаад. Хөдөө гэхээр хотойгоод, хот гэхээр гэдийгээд. Харь гаригаас л ирвэл тоох юм шиг. Гадаад гэхэр холдоод, дотоод гэхээр ойртоод, ямар ч хэцүүхэн хорвоо вэ дээ.
Миний зовлонг туулж яваа зөндөө бүсгүйчүүдээ над шиг зовлонтой гэж бодохлээр өөрийн эрхгүй өрөвдөх юм. Амьдралын төлөө шаргуу тэмцэгч
бүсгүйчүүлээ ядаж байхад эрчүүд нь хайрлаж чадахгүй гомдооно гэж. Архи уунаа, араар нь тавина. Хүн шиг хайрлаад, халамжлаад, дэмжээд яваа нь тун цөөхөн харагдана.

Хайр энхрийлэлд бөмбөрч байх ёстой бүсгүйчүүдээ хайрлаач ээ хар юмнуудаа!

1 санал:

Nara said...

Dont worry, neg l udur bolno. Burhan huniig buteehdee hosoor n buteedeg gesen. Haa negtei yamar neg hun chinii tuluu baij l taaraa. Unuu uulzah uu margaash uulzah uu gedeg n l asuudal bh. Be positive.
From Nara

 
◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger TemplatesGorgeous Beaches of Goa;