Wednesday, April 30, 2008

Ориг эмээтэйгээ уулзав

Wednesday, April 30, 2008
Манай ээжийг эмээ өвөө маань жоохон охин байхад нь танидаг айлаасаа өргөж авсан гэдэг түүхийг би мэддэг л байсан. 3-4 ангид байхдаа очиж уулзаж, золгож л байсан байх, үнэнээ хэлхэд би сайн санадаггүй. Ээжийн маань төрсөн аав ээж нь Төв аймагт байдаг, аав нь хэдэн жилийн өмнө нас барсан гэдэг юм билээ. Харин ээж нь өдий хүртэл эрүүл саруул хөгшин байдагийг би өнөөдөр л мэдэж, багхан хэмжээний шоконд оров. Би ойлгохдоо 2лаа мөнх бусыг үзүүлсэн л гэж ойлгож явтал, манай ориг эмээ амид сэрүүн Зуунмод хотод сууж байх юм. Хүний амьдарлаа гэж, сонин юм даа. Би эмээгээ амьд байгаа гэж мэддэг ч үгүй, ээж маань хэлдэг ч үгүй. Гадаа явж байх юм бол би танихгүй л өнгөрөх байсан. Би дэндүү гэрийнхнийхээ тухай судлахгүй байна уу, эсвэл тэгэх хэрэггүй ч юм болов уу? Бодолд дарагдав.

0 санал:

 
◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger TemplatesGorgeous Beaches of Goa;